اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

وااای چه میکنه این لینل مسی ! و خدا رو شکر جوونه

خدا را شکر همه چیز مهیاست.

به به چه روزگار خوبی ! چه عید با صفایی ! خوب امسال که نور علی نوره و صد البته به خاطر آگاهی بخشی صدا وسیماست که باعث شد مردم بفهمند چه قدر چهارشنبه سوری خطرناکه و البته با فداکاری و ایثار عظیمی که کرد به این مهم دست یافتیم درسته که از شبکه های مختلف فیلمهای ضد انسانی – اسلامی و صهیونیست شاد کن پخش شد ولی این که از جون مردم مهمتر نیست بله باید خدا رو شکر کنیم که امسال تلفات بسیار پایین بود . پس امسال عید چه عیدی بشود دمش گرم تلویزیون کلی برنامه تدارک دیده پس ایول.

شاد باش و شاد زندگی کن تو باید با آنچه که آرزویش را داری همراه شوی سپس خود به خود بدستت میآید . ... پول... ثروت ...جاه ... مقام ....وهرچه که تو بخواهی

زندگی چه زیباست ....................... !!!!؟؟؟؟

اینجا چقدر برای ما خوب است

ما اینجا شادیم شادِشاد . ما اینجا تخمه میخوریم ما تخمه دوست داریم ما وقتی تخمه میخوریم دیگر اعصابمان راحت است و هیچ چیز دیگر وفقط به هیچ چیز دیگر فکر نمیکنیم  . ما اینجا وقتی تخمه میخوریم جومونگ میبینیم ما وقتی جومونگ میبینیم به گور پدرمان میخندیم . ما به گور پدرمان هم میخندیم چه برسد به  مسلمانان فلسطین و عراق و افغانستان و یمن و بقیه مستضعفان و مظلومان جهان. عرض کردم ما اینجا جومونگ میبینیم ولی آیا تا قسمت آخر ؟نه ما اینجا جومونگ میبینیم 1و2و3و4و5و6و7و8و9و10و11و12و13و14و...و124000   و ما وقتی جومونگ میبینیم به امید این هستیم که تمام بشود و  صدای سیمای خدمتگزار مامور خود را بفرستد  و با عوامل مختلفش مصاحبه کند تا ما – در حالی که تخمه میخوریم – بدانیم عوامل این فیلم هریک چند سال دارند ؟ چه میگویند ؟ حتما برایمان خاطره ای هم تعریف می کندد و از همه مهتر اینکه چه می پوشند برای ما دانستن این مهم خیلی ضروریست که جومونگ چه تنبانی به پاچه اش کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ما تاریخ تولد هریک از عوامل را میدانیم و این یعنی تمامت خوشی زندگی ما ما ما ما ما ما ما ما ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممما

...مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ماو..................ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

مممممممممممممممممممممممممممممممممواووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اااااااووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو.

ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععوعوعوعوعوعوعوععععععععععععععععععععععع

عععععععووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

وووووووووو.

ما به این زندگی دل میبندیم که روزی جومونگ خاهد آمد  و به امید آنروز تمام صفحات مجلات گهربار خود را از عکسهای او پر میکنیم و به همه این نوید را میدهیم که روزی او خاهد آمد. ما منتظریم ....منتظر!!!!!!!!!!!!!!!!

ما خیلی خوشحال می شویم که هرسال هنگام سال تحویل مصاحبه جومونگ پخش شود .

ما انقلاب کردیم . ما هشت سال با دنیا جنگیدیم . ما اروند را قرمز کردیم تا تا جومونگ بیاید تا تمامت زندگیمان را نام مبارک جومونگ سر بگیرد .

البته باید حق مطلب را ادا کرد وقتی دارم از خوشی زندگی حرف میزنم مگر میشود از کریس رونالدو این مظهر خوشی وعیاشی والبته موفقیت! نام نبرم  اینجا سرزمین عاشقان کریس رونالدوست و دلباختگان لیونل مسی . ما خدا را شاکریم از خلقت این همه موجود دل شادکن ژل تَن من . ما وقتی مسی گل میزند به عاشقانه و متعجبانه ترین حالت ندا سر میدهیم وااای چه میکنه این لینل مسی ! و خدا رو شکر جوونه و حالا حالا میتونیم بازیشو ببینیم (سخنی از مزدک میرزائی) ما وقتی فوتبال میبینیم میفهمیم ظهور یعنی چه؟

میگل بازیکنی که با ظهور بوسینگوا در تیم ملی نیمکتنشین شد (باز هم از حضرت مزدک)