اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

نابودی مظاهر توحید و یکتاپرستی در جهان از اهداف فرماسونرها است

یادداشت عبدالحسین خسروپناه درباره پشت پرده تشکیل کلیساهای خانگی/
نابودی مظاهر توحید و یکتاپرستی در جهان از اهداف فرماسونرها است

خبرگزاری فارس: فعالیت فرهنگی فراماسونری در سرزمین‌های اشغالی که بیشتر یهودیان آن عضو لژهای ماسونی هستند؛ نابودی تمام مظاهر توحید و یکتاپرستی در جهان و بازسازی معبد سلیمان و پرکردن آن از بت‌ها و نمادهای ماسونی است.

به گزارش خبرنگار آئین و اندیشه باشگاه خبری فارس «توانا»، مقام معظم رهبری در روز اول سفر به قم و در دیدار عمومی با مردم، به وجود کلیساهای خانگی هشدار دادند، با توجه به اینکه پشت پرده این کلیساهای خانگی فرماسونرها هستند، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، طی یادداشتی به بررسی تأثیر این جریان بر فرهنگ کشور پرداخته است:

جریان فراماسونری، عامل و ریشه اصلی همه ضدفرهنگ‌ها در جوامع بشری است به همین دلیل، ضرورت دارد که به عنوان گفتار مستقلی بدان پرداخته شود.
واژه فرماسونری از واژه انگلیسی «Freestone mason» به معنی سنگ‌تراش ظریف کار یا بنّای آزاد گرفته شده است. اعضای فراماسونری را فراماسون یا ماسون و ساختمان و مرکز فعالیت‌ ماسون‌ها را لژ می‌نامند. پیشینه ماسون‌ها، ارتباطی با ماسون دوره جدید ندارد. توضیح مطلب این که بعد از سقوط امپراطوری روم و ویرانی شهرها و تبدیل آنها به دهکده‌های کوچک، مردم به توسعه شهری پرداختند و با تجارت به ثروت زیادی دست یافتند.

* ماسون‌ها از آموزش حرفه‌ خود به دیگران امتناع می‌ورزیدند و به این دلیل ثروت فراوانی به دست آوردند

ماسون‌ها یا معماران به دلیل ساختن کلیساها، هسته اصلی تشکیل دهنده شهرها بودند. این افراد از آموختن حرفه خود به دیگران جلوگیری می‌کردند و پاداش مادی فراوانی می‌بردند. اتحادیه فراماسون‌ها یا بنایان آزاد به عنوان سازمان صنفی در سال 1093 میلادی شکل گرفت در آن زمان فراماسون‌ها یک سازمان صنفی به شمار می‌آمدند و هیچ جنبه سیاسی نداشتند و تنها با تشکیل کلاس‌هایی (لژها) سعی در پیشبرد اهداف صنفی خود داشتند و این اهداف تا آخر قرن هفدهم ادامه یافت.

سال 1717 میلادی، آغاز انحراف مسیر فراماموسون‌ها توسط انگلیسی‌ها بود. محافل جدید این جریان در قرن هجدهم، کشورهای فرانسه، هند، آلمان، هلند، سوئد، پرتقال، ایتالیا و غیره را دربرگرفت و از مرز 1600 لژ گذشت. همه این لژها موظف بودند اصول و عقاید خود را مخفی نگه دارند. فراماسون‌ها در همین دوره بود که تاریخ باستانی، برای خود ساختند و سلسله خود را به حضرت آدم «علیه‌السلام» نسبت دادند.

* شکل‌گیری فراماسونری در ایران با فعالیت‌های فرهنگی

فراماسونری، اولین جنبش روشنفکری در ایران به شمار می‌آید، اعضای این جنبش به لحاظ سری بودن اطلاعات، سوگند می‌خورند که در بیرون از لژ، مطالب را فراموش کنند. این رویکرد، وجه تسمیه فراموش‌خانه‌ برای لژهای فراماسونری در ایران گردید. فعالیت فراماسون‌ها در دوره قاجار و پهلوی اول، بیشتر محدود به عرصه فرهنگی بود ولی برخی از آنها توانستند به مقامات حکومتی دست یابند. میرزا ملکم‌خان، روشنفکر و تحصیل‌کرده پاریس، اولین لژ فراماسونری ایران را با حمایت «میرزا آقاخان صدراعظم» تأسیس کرد، ولی فعالیت‌های مخالف با مصالح جامعه سبب شد تا به دستور ناصرالدین‌شاه، لژ او تعطیل گردد و به عراق تبعید شود. پی‌گیری میرزا حسن‌خان مشیرالدولة، موجب عفو او شد و سپس سفیر ایران در مصر و انگلستان و در سلطنت مظفرالدین‌شاه، سفیر ایران در رم شد و خیانت‌های متعددی مرتکب شد.

* «کاپیتولاسیون» نتیجه همکاری فراماسونی ایران با غرب بود

لژهای فراماسونری متعددی همچون لژ پهلوی و لژ مولوی در ایران با گسترش روابط سیاسی میان انگلستان و حکومت پهلوی دوم تأسیس شد و رجال و فعالان سیاسی و نمایندگان مجلس شورا و سنا مانند حسنعلی منصور، عباس آرام و شریف امام در آنها عضویت یافتند و به فعالیت‌های عمده‌ای همچون مساله کاپیتولاسیون در جهت حفظ منافع دولت‌های غربی به ویژه انگلستان انجام دادند.

* اعتقادات فراماسونری

اعتقادات متفاوت در ماسون‌ها، دلیل بر نفی اعتقادات مشترک نیست. برای نمونه، تقدیس شیطان،‌ الهه‌های ملل باستان، اعتقاد به اومانیسم، ماتریالیسم، عدم اعتقاد به روح و امور فرامادی، اعتقاد به سلیمان نه به عنوان نبی بلکه به عنوان پادشاه، جادوگر و ماسون اعظم، علاقه افراطی به علوم طبیعی، اعتقاد به قدرت برتر صاحب و گروه ماسونی درجه 23 اعتقاد به ساخت معبد سلیمان به عنوان پایتخت عقیدتی در بیت‌المقدس قبل از ظهور ضدمسیح، اعتقاد به ظهور ضدمسیح یا دجال یا فرعون جدید در ابتدای دهه اول قرن 21 و شروع حکومت جهانی شیطانی توسط او.

*‌ ویژگی‌های ماسون‌ها

1- یک ماسون براساس اصل اول قانون اساسی فراماسون‌ها، تنها مجبور به پیروی از قوانین اخلاقی است و تعهدی جز این ندارد. هر چند برخی از لژهای آمریکایی و انگلیسی، به صورت لفظی و یا غرض سیاسی در خاورمیانه،‌ اعتقاد به خدا را مطرح می‌کنند و مقصودشان خدای اختصاصی صهیونیست‌ها یعنی یهوه صبایوت است.
2- فاش نکردن و ناشناخته نگه داشتن اسرار و رموز سازمان نه فعالیت و اعضای آن.
3- آغاز ورود یک فرد به لژ، معرفی سه ماسون بعد تحقیقات و انجام آزمایش و سپس رأی نهایی مجمع شورای عالی. آزمایش‌های ویژه مردان عبارتند از: آزمایش هوا، آزمایش آتش، آزمایش خون و آزمایش آب.
فرد در آزمایش هوا باید خود را حلق آویز کند هر چند طناب از حلقه‌ای عبور کرده که با کوچک‌ترین سنگینی رها می‌شود. داوطلب، در آزمایش آتش باید تپانچه‌ای را که به او داده می‌شود پر از تیر کند. و روی شقیقه خود شلیک کند البته این تپانچه به گونه‌ای طراحی شده که فقط باروت می‌سوزد و گلوله‌ای از آن خارج نمی‌شود. فرد در آزمایش خون، شمشیری را در شکم مجسمه‌ای که پارچه‌ای مشکی پر از خون در خود دارد، فرو برده تا او را برای قتل در مواقع ضروری آماده سازند. به داوطلب در آزمایش آب، طنابی آویزان می‌کنند و سرش را به داخل استخر آبی برده و به او می‌گویند زیر آب باشد تا وقتی که به وسیله طناب به او فهمانده شود.

*‌ اهداف فراماسونری

فعالیت‌های فراماسونری در کشورهای مختلف متنوع و دربردارنده عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و امنیتی است. فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و تکنولوژیکی این جریان در قرن اخیر توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی برای حمایت از گروه‌های شیطان‌پرست و ترویج فساد و فحشا صورت می‌پذیرد.

* تلاش برای چند دستگی در ادیان الهی از فعالیت‌های فرامانسونری‌ها است

فعالیت فرهنگی فراماسونری نیز با نفوذ در ادیان اسلام و مسحیت، جهت تضعیف آنها و رواج فرقه‌گرایی انجام می‌‌گیرد. رواج بهائیت و قادیانیه و وهابیت در اسلام و نوانجیلی‌ها در مسیحیت در همین راستا قرار دارد. حمایت فراماسونری از یهود بدین لحاظ است که بیشتر یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی، عضو لژهای ماسونی هستند. همه این فعالیت‌ها با اهداف ذیل دنبال می‌شوند:
1- نابودی تمام مظاهر توحید و یکتاپرستی در جهان.
2- تخریب مسجدالاقصی جهت یافتن و بازسازی معبد سلیمان و پرکردن آن از بت‌ها و نمادهای ماسونی.
3- دست‌یابی به قدرت در تمام کشورهای جهان و برقراری حکومت جهانی شیطانی با حاکمیت دجال.

*‌ آمریکا و فراماسونری

شواهد فراوانی از جمله ماسون بودن امضاکنندگان بیانیه استقلال آمریکا در سال 1776 میلادی و ماسون بودن افرادی شاخصی همچون «بنجامین فرانکلین و توماس جفرسون» بر حاکمیت فراماسونری در کشور آمریکا دلالت دارد. جرج واشنگتن، اولین رئیس جمهور آمریکا، لقب استاد اعظم فراماسونری را داشت و بیشتر روسای جمهوری این کشور به جز افرادی چون «ابراهام لینکلن و جان‌کندی» عضو فراماسونری بوده‌اند.

* فراماسونری‌ها بر روسأی جمهور آمریکا تسلط داشته و برای مبارزه با شوروی تاکتیک‌هایی انجام دادند

چهره جرج واشنگتن، ستاره داوود یا شش‌گوش بر دلار آمریکا سیزده خط (هفت‌خط سفید و شش خط سیاه) بر پرچم این کشور، obelisk پارک مرکزی نیویورک، بنای یادبود ماسونی جرج واشنگتن و علامت‌های دیگر که جملگی علایم جریان شیطانی است، شواهد دیگری بر فراماسونری بودن کشور آمریکا است، درج عبارت « IN GOD WE TRUST» بر روی اسکناس‌های آمریکایی از سال 1957 به بعد، تاکتیکی برای مبارزه با حکومت کمونیستی شوروی و فریب افکار عمومی است.
نفوذ آمریکا در کشورهای اسلامی به جایی رسیده که علاوه بر تسلط بر وهابیت، به تغییر شکل جمرات در عربستان که نماد مبارزه با شیطان است،‌ منجر شده است. ولی افسوس که برخی از حاکمان کشورهای اسلامی، در خواب زمستانی به سر می‌برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد