اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

کره شمالی خطاب به واشنگتن و سئول رزمایش برگزار کنید ، حمله اتمی

کره شمالی خطاب به واشنگتن و سئول رزمایش برگزار کنید ، حمله اتمی می کنیم
پیونگ یانگ در واکنش به مانور مشترک نظامی سئول- واشنگتن تهدید به انجام حمله اتمی کرد.
به گزارش خبرگزاری ها، کمیسیون دفاع ملی کره شمالی به رهبری «کیم جونگ ایل» رهبر کره شمالی هشدار داد، در صورت برگزاری مانور بزرگ دریایی سئول - واشنگتن در دریای زرد، پاسخ هسته ای قدرتمندی خواهد داد.
نیروی دریایی آمریکا وکره جنوبی با مشارکت ناو جنگی یواس اس جرج واشنگتن و 20 نوع کشتی و زیر دریایی و حداقل 100فروند هواپیما و 8000 پرسنل از امروز یکشنبه مانور دریایی چهار روزه ای را در دریای زرد برگزار می کنند. برگزاری این مانور در واکنش به ماجرای غرق شدن ناوچه جنگی کره جنوبی که پیونگ یانگ مقصر آن اعلام شده است، صورت می گیرد.
خبرگزاری رسمی کره شمالی دیروز اعلام کرد، این رزمایش یک اقدام نادرست، تحریک آمیز و غیر قابل توجیه است که دو کشور (کره جنوبی و آمریکا) به بهانه غرق شدن یک ناوچه متعلق به کره جنوبی به راه می اندازند.
براساس این گزارش، کمیسیون دفاع ملی کره شمالی افزود: مردم و ارتش کره شمالی با تقویت نیروی بازدارندگی هسته ای با این رزمایش مقابله خواهند کرد.
روزنامه «رودونگ سینهون» وابسته به حزب حاکم کره شمالی نیز در واکنش به این مانور نوشت، این اقدام واشنگتن احتمالاً به وقوع جنگ در شبه جزیره کره منجر می شود اما سربازان آمریکایی تنها کشته شدگان این جنگ احتمالی خواهند بود.
آمریکا هفته گذشته برگزاری این رزمایش را دارای «هدفی مشخص» برای پیونگ یانگ دانست و این کشور را متهم به غرق کردن ناوچه «چئونان» کرد. اتهامی که بارها از سوی پیونگ یانگ رد شده است.درحال حاضر آمریکا حدود 28 هزار نظامی خود را به شبه جزیره کره منتقل و اعلام کرده است در صورت وقوع جنگ، با تمام توان درخدمت کره جنوبی خواهد بود.این مانور مشترک که از امروز با مشارکت 8 هزار پرسنل و به مدت چهار روز در دریای زرد برگزار می شود، پیش از این برای 8 تا 11 ژوئن برنامه ریزی شده بود که بنا به دلایلی به تعویق افتاد.
کشور چین نیز مخالفت خود با برگزاری این مانور را اعلام کرده است.
گفتنی است خانم هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا در نشست منطقه ای خود در ویتنام، کشورهای آسیایی را ترغیب کرد تحریم های اعمال شده علیه کره شمالی را اجرا کنند.
تحریم های جدید کره شمالی نیز در سفر اخیر کلینتون به سئول اعلام شد که شامل خرید و فروش تسلیحات و صادرات کالاهای لوکس به کره شمالی می شود.
یادآور می شود وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تهدید اتمی کره شمالی آن را تنها یک «جنگ لفظی» دانسته که واشنگتن علاقه ای به پاسخ دادن به آن نمی بیند.
اعلان جنگ کره شمالی علیه نظامیان آمریکا و کره جنوبی روز گذشته تیتر اکثر رسانه های جهانی شد. 

 

north korea winner


نظرات 1 + ارسال نظر
۴۰۰ یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ http://400.blogfa.com

سلام یاسوهیتو
به امید روزی که متن تمام پیامک‌ها و نظرات وبلاگ ها یک جمله باشد و آن: مهدی آمد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد