اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

اسرائیل ام الفساد هستی

11 سپتامبر در تصاویری پیش از آن

آیا غیر از این است که رسانه های گروهی  بوسیله هیجانات مفرطی که از طرق مختلف تولید میکنند به نوعی مخاطب خود را هیپنوتیزم کرده و سپس حرف اصلی خویش را به او تلقین می کنند ؟تصاویر  زیر در واقع بیانگر این است که  آنچه که در 11/9 رخ داد برای عموم مردم امریکا اتفاقی غیر منتظره نبود و حتی بالعکس یعنی  اینکه  آنها همیشه منتظر اتفاقی بودند که در آن اعداد 11 و 9 و برجهای دو قلو و هواپیمایی نقش ایفا میکنند.

9/11 Symbolism in Pre-9/11 Movies, Television, Advertisement, Games and Art

 

بسم الله الرحمن الرحیم

در دهه‌های گذشته تعداد فیلمهایی که بصورت مستقیم یا غیر مستقمیم به واقعه 11 سپتامبر اشاره کرده اند کم نیست . ما در اینجا به نشان دادن تعدادی تصویر که از فیلمهای مختلف سینمایی ،تلویزیونی و انیمیشن ،تصاویر تبلیغاتی و ... که به واقعه 11 سپتامبر بصورت subliminal messages اشاره میکنند اکتفا می کنیم. واقعه ای که امروز بر کمتر کسی پوشیده است که یک ماجرای از پیش تعیین شده توسط خود امپریالیست جهانی بود برای رسیدن به مقاصد استعماری خویش و بهانه ای برای حضور در خاور میانه برای تحقق هدف حکومت واحد جهانی.

همانطور که می دانیم اعداد 9 و 11 از اعداد مقدس ماسونها می باشند و با توجه به نمادگرایی افراطی ماسونها (به نحوی که در تمامی کارهایی که  حضور داشته اند این نماد گرایی را رعایت کرده اند مانند جنگ 33 روزه، حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی ، ماجرای طبس و ...)1 برای ما جای هیچ شکی نمیگذارد که این اعداد به مثابه یک رد پا از آنها میباشد به عبارت دیگر کنار هم آمدن این دو عدد در واقعه ای که ابهامات در مورد آن زیاد است به ما میگوید که طراح واقعی چه جریانی هست.

حال اگر بپذیریم که پشت این ماجرا دولت نامرئی به اصطلاح جهانی هست حال چه دلیلی دارد که آنها برای چندین دهه  بخواهند از طریق رسانه های گروهی و یا هر ابزار دیگری به واقعه 11/9 اشاره کنند.

برای پاسخ به این سوال ابتدا نظریات دو تن از ظاهرا متفکرین امریکایی در مورد نقش رسانه های گروهی و چگونگی حکومت بر توده مردم  را مرور میکنیم.

لیپمن در کتاب "عقیده عمومی"، ‌توده مردم را با یک "جانور بزرگ" و یک "گله سرگردان" مقایسه می‌کند که بایستی توسط طبقه‌ای حاکم، راهنمایی شود. او طبقه ممتاز حاکم را اینگونه توصیف می‌کند: "طبقه‌ای متخصص که منافعشان، فراتر از ناحیه‌ای محدود است". این طبقه متشکل از افراد خبره، متخصص و دیوان‌سالار است. طبق نظر لیپمن، نخبگان یا همان طبقه ممتاز، ماشینی هوشمند هستند که از نقص‌های موجود در سیستم دموکراسی، برای پیشبرد اهداف خودشان استفاده می‌کنند. "گله سرگردانِ" پر سر و صدا و ویران‌کننده (مردم) نیز نقش خود را ایفا می‌کند؛ با علاقه، کارهای طبقه ممتاز را تماشا می‌کند و در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت نمی‌کند، زیرا تصمیم‌گیری وظیفه مسئولین است، که البته هر کسی عضو گروه مسئولین نیست.

بنابراین رسانه‌های گروهی و تبلیغات پروپاگاندا، ابزارهایی هستند که طبقه ممتاز، ناگزیر از استفاده آن است تا بتواند بدون اعمال نیروی فیزیکی، بر مردم حکومت کند. یکی از مفاهیم مهم که لیپمن بیان می‌کند "تولید رضایت" است، و به طور خلاصه یعنی، کنترل و اداره افکار عمومی برای پذیرش دستورات طبقه ممتاز. به نظر لیپمن، عموم مردم، صلاحیت استدلال و تصمیم‌گیری در مورد موضوعات مهم را ندارند. بنابراین طبقه ممتاز، بایستی در جهت منافع خودشان تصمیم‌گیری کنند و سپس آن تصمیمات را به مردم بخورانند.2

ادوارد برنیس که به پدر روابط عمومی مشهور است، نیز با نظریات لیپمن در مورد مردم موافق است از نظر او "کنترل هوشمند و آگاهانه عادات و افکار مردم، اصلی مهم در یک جامعه دموکراتیک است. در حقیقت کسانی که این مکانیزم نامرئی جامعه را اداره می‌کنند، قدرت‌های حاکم بر کشور هستند و حکومتی نامرئی تشکیل داده‌اند.

ما فرمانبردار شده‌ایم، افکار ما شکل داده شده، ذائقه ما شکل داده شده، ایده‌های ما به ما تلقین شده، و این کار توسط کسانی انجام گرفته که هیچگاه نامشان را هم نشنیده‌ایم. این نتیجه منطقی روشی است که جامعه دموکراتیک ما، بر طبق آن سازماندهی شده است. اگر انبوه انسان‌ها بخواهند در جامعه‌ای کارآمد و بدون مشکل زندگی کنند، باید همین‌گونه در کنار هم کار کنند." 3

حال به سخنان استاد شهید مطهری پیرامون مسئله تلقین  توجه کنیم:

"مسئله تلقین از مسائل بزرگ «علم الروح» است.این مسئله را امروز به شکل روان ناخود آگاه به شکل عالی توجیه و تفسیر کرده اند که انسان چگونه روانش تلقین می پذیرد . انسان در بیداری هم تلقین پذیر هست ولی چون در بیداری روح مقاومت میکند  نمی توان اثر آنرا مانند خواب ملاحظه کرد.اگر بتوانند کسی را به وسیله هیپنوتیزم به خواب مغناطیسی ببرند هرچه به او تلقین کنند  وارد ناخودآگاهش میشود- چون در حال خواب ، روان خودآگاه مقاومت نمی کند- و وقتی بیدار می شود حس نمی کند که چیزی به او گفته یا یاد داده اند. گوستاو لوبون می گوید : می خواستم این قضیه را تجربه کنم که آیا مسئله تلقین و روان ناخودآگاه در این حد درست است یا نه ؟دختر جوانی را آوردند و به خواب مغناطیسی بردند. در این حال آنچه را که دلم خواست به او تلقین کردند می خواستم بگویم که  این دختر در فلان روز فلان ساعت، سر فلان چهار راه برای یک سوال علمی با من وعده ملاقات بگذارد ( ظاهرا می گوید این کار را خود من انجام دادم). چند روز گذشت یکوقت دیدم همان دختر تلفن میکند یا نامه نوشته است : استاد !  من دچار یک مشکلی هستم فکر کردم این مشکل را غیر از تو کسی حل نمی کند ،اگر وقت دارید فلان روز ،فلان ساعت ،سر فلان چهارراه تشریف بیاورید . من سوال کوچکی دارم.یعنی همان که در روان ناخودآگاهش رفته بود در روان خود آگاهش بروز کرد بدون آنکه خودش بفهمد که این تلقینی است که دیگران کرده اند و آنها این فکر را به روان ناخودآگاه او فرو کرده اند."4

 آیا غیر از این است که رسانه های گروهی  بوسیله هیجانات مفرطی که از طرق مختلف تولید میکنند به نوعی مخاطب خود را هیپنوتیزم کرده و سپس حرف اصلی خویش را به او تلقین می کنند ؟تصاویر  زیر در واقع بیانگر این است که  آنچه که در 11/9 رخ داد برای عموم مردم امریکا اتفاقی غیر منتظره نبود و حتی بالعکس یعنی  اینکه  آنها همیشه منتظر اتفاقی بودند که در آن اعداد 11 و 9 و برجهای دو قلو و هواپیمایی نقش ایفا میکنند.

در تصویر زیر شما با عین تاریخ واقعه 11/9 روبرو هستید این خیلی ساده لوح انگارانه است که ما بپذیریم که این مورد کاملا اتفاقی است

 9/11 Symbolism in Pre-9/11 Movies, Television, Advertisement, Games and Art

در تصویر زیر عبارت twin pines (که به نحوی تداعی کننده twin towersهست) برعکس شده است و بر روی آن 911 قرار گرفته است

 

 

در تصویر زیر اعداد ۱۱ و ۹ در کنار کلمه caution به معنی احتیاط و خطر و اخطار و ... قرار گرفته اند

9/11

 

در تصاویر زیر نیز به صورتی با اعداد ۱۱ و۹ و یا تاریخ ۱۱ سپتامبر روبرو میشویم

 

 

در تصاویر زیر شما با برجهای دوقلوی ویران و یا یک هواپیمای در حرکت به سمت برجها مواجه هستید.

 

 

حال اگر شماره پرواز واقعه ۱۱/۹ را یعنی Q33NYC با فونت wingdings بنویسید نتیجه آن خیره کننده است. هواپیما و برجها کاملا مشخص اند اما علامت جمجمه و استخوان ها که یاد آور گروه شیطانی و ماسونی اسکال اند بونز هست و جورج بوش نیز در این گروه عضویت داشته است5 و همچنین ستاره 6 پر و سپس علامت ok با دست سفید که به نوعی تداعی کننده فراماسونهاست ( دستکش سفید یکی از لوازمی بود که ماسونها حتما باید از آن استفاده میکردند و چیزی که در میکی موس دیده میشد یعنی همین) 

9/11

پی نوشت:

1-  برای کسب اطلاعات بیشتر رجوع کنید به مقاله علی اکبر رائفی پور با عنوان "نشانه های ماسونی جام جهانی2010 -"

2-  مقاله "کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه های گروهی- قسمت 2/1 " وبلاگ بیداری اندیشه

3-  مقاله "کنترل ذهن (Mind Control) و نقش رسانه های گروهی- قسمت 2/1 " وبلاگ بیداری اندیشه

4-     مسئله شناخت فصل هفتم

5-  رک به مقاله فراماسونری دجال آخر الزمان قسمت دوم سایت وعده صادق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد